O singura carte, mai multi scriitori! Prima zi in companie, cele mai provocatoare proiecte, farsele facute colegilor, reusitele memorabile, oamenii... toate acestea si multe altele vor avea cate un capitol in brandbook-ul companiei.

Acest program a fost conceput avand drept tinta atat sarbatorirea experientei acumulate impreuna, cat si accentu­area sentimentului de apartenenta a angajatilor la companie. Mai mult, ne propunem ca in urma acestui eveniment sa creasca nivelul de motivatie si nivelul de implicare si de dedicare pentru modelarea unei culturi a succesului.

Participantii vor scrie o carte pornind de la experientele pe care le-au trait in companie.

Ce se intampla in „Brandbook“?

Acest proiect se poate realiza in cadrul unui eveniment/team building/conferinta sau se poate face sub forma de work-shop-uri in cadrul companiei. Va prezentam mai departe etapele proiectului realizat in cadrul companiei:

  • „Kick off“ meeting: Viziune & obiective proiect; stabilirea programului de workshop-uri de scris; stabilirea temelor din carte.
  • Workshop-uri de scris: Introducere, ice break; timp de lucru; prezentarea povestilor.
  • Redactare carte: Copyrighting; design.
  • Tipar: Pagina cu pagina…

Rezultatul final:

  • Afacerile de succes au o atmosfera unica care strabate intreaga organizatie;
  • O companie de succes recruteaza oameni hotarati, dedicati, implicati, dornici, competenti in a livra servicii profitabile, chiar daca drumul catre aceste rezultate este anevoios si cere eforturi considerabile;
  • Aceste eforturi sunt acceptate si chiar dorite de catre angajati, pentru ca sunt provocatoare si conduc catre dezvoltarea lor personala.