Punem imaginatia la lucru si proiectam un obiect al viitorului. Poate fi o masina, o nava spatiala, un oras.

Constantin Brancusi spunea „Lucrurile nu sunt greu de facut. Greu este sa te pui in starea de a le face.” Plecand de la aceasta premisa, deschidem portile creativitatii, lansam un concurs despre viitor in companie, iar variantele castigatoare vor fi puse in practica.

Ce se intampla in „Concept Team“?

De-a lungul mileniilor, omul a trebuit sa fie in permanenta activ, obiectiv si inventiv – adica exact asa cum il gasim astazi in contemporaneitate.

Dar ce resorturi secrete au angrenat gandirea, vizionarismul sau inventica conchistadorului sunt mistere pe care stiinta, filoso­fia sau arta au incercat mereu sa le desluseasca, situeze sau denumeasca. Sa ne acordam, asadar, un scurt ragaz meditativ asupra procesului creativ. Va propunem sa utilizam propriile noastre prototipuri de masini (sau alte obiecte/paradigme) ale timpului: unele ne vor duce inapoi in timp si le vom spune generic amintiri. Altele, in schimb, ne vor transporta in viitor si le vom spune, simplu, visuri.

Conceptul care sta la baza proiectului este imaginea unui autoturism apartinand viitorului. Pe o foaie de hartie, agenda de birou, servetel etc. va trebui sa ilustrezi, in limita priceperii tale sau a posibilitatilor grafice imediate, fara pretentii, viziunea ta asupra mijlocului de transport de maine.

Astfel, dupa desemnarea castigatorului, echipa noastra de specialisti in vise (designeri, sculptori, pictori, ingineri, arhitecti) va prelua proiectul tau, va gasi solutii si te va sustine in im­plementarea practica a stralucitei tale idei. Ne vom asigura de succesul reusitei tale si vom pregati terenul pentru etapa urmatoare: elaborarea practica a conceptului impreuna cu echipa. Ideea ta va fi desavarsita cu participarea colegilor tai, la fel de entuziasmati ca si noi. Vom trece prin proba de foc in atelierul mesterilor priceputi, gata de actiune!

Rezultatul final:

  • Dezvoltarea imaginatiei prin eliminarea paradigmelor;
  • Constientizarea importantei credintei in obiectivul final;
  • Imbunatatirea comunicarii intr-un scop dat, clarificarea viziunii;
  • Motivarea si atragerea de partea acestei initiative a echipei din care faci parte.