Totul este interconectat! Construieste un mecanism cu ajutorul imaginatiei echipei tale si asigura-te ca toate elementele formeaza un „circuit” care sa vina de hac unui vizitator nedorit.

Inspirat din jocurile copilariei noastre, Mousetrap le cere participantilor sa construiasca diferite modele din piese de lemn si nu numai, destinate sa fie capcane sau obstacole. Odata realizat acest lucru, modelele sunt amplasate intr-o anumita ordine, astfel incat, cu ajutorul lor sa fie prins „vizitatorul” nedorit.

Ce se intampla in „Mousetrap“?

Participantii construiesc o reactie in lant a unor evenimente (traseu inedit cu obstacole), care sa duca la capturarea vizitato­rului nedorit.

Participantii sunt impartiti in echipe. Fiecare echipa are alocata o sarcina si o anumita zona de lucru din traseul „vizitatorului”. Totul se intampla contracronometru.

Comunicarea intre echipe se va intensifica pe parcursul asamblarii, odata cu necesitatea de a colabora. Orice rotita din acest adevarat mecanism are efect asupra intregului. Daca toate elementele sunt construite corect, rezultatul este unul fabulos.

Rezultatul final:

  • Participantii constientizeaza importanta contributiei personale la rezultatul final;
  • Stimularea fiecarui membru al echipei prin realizarea in grup a unei provocari care pare imposibila;
  • Dezvoltarea comunicarii in scop dat atat in echipa, cat si cu celelalte echipe;
  • Intelegerea necesitatii unei strategii clare;
  • Motivare si intarire a spiritului de echipa.